Telekom Slovenije d.d.

Telekom Slovenije d.d.

Podjetje je osnovni certifikat Družini prijazno podjetje prejelo 24. oktobra 2008. Telekom Slovenije d.d. je vodilni slovenski ponudnik elektronskih komunikacij. Blagovni znamki Mobitel in SiOL sta sinonim za kakovostne, hitre in zanesljive mobilne in širokopasovne – uporabnikom prijazne storitve. Družba se je v postopek certificiranja vključila skozi dva ločena postopka s podjetjema Mobitel in Telekom Slovenije, zaključila pa kot skupno podjetje Telekom Slovenje. Družba Mobitel je uspešno implementirala 12 ukrepov, Telekom Slovenije pa 14 ukrepov. Združeno podjetje Telekom Slovenije bo svojim zaposlenim nudilo 15 ukrepov. Telekom Slovenije zaposluje 2.773 sodelavcev.

Podjetje je 25.4.2012 pridobilo polni certifikat Družini prijazno podjetje.
Kot je zapisano v revizorskem poročilu Telekoma Slovenije, je družba za svojo velikost in organiziranost izbrala veliko ukrepov in vložila veliko naporov, da je večino lahko realizirala, revizija Mobitela d.d. pa je potrdila visok nivo uspešnosti implementacije vseh 12 izbranih ukrepov.

Izbrani ukrepi podjetja v prvem triletju:

  1. Fiksni osrednji delovni čas z izbiro prihoda in odhoda za osebe, ki delajo s skrajšanim delovnim časom
  2. Časovni konto
  3. Otroški časovni bonus
  4. Informacijske platforme
  5. Raziskave mnenja
  6. Delovna srečanja zaposlenih
  7. Izobraževanje za vodilne v organizaciji
  8. Vključevanje zaposlenih po daljši odsotnosti z dela
  9. Družinske obveznosti in delo s skrajšanim delovnim časom nista razloga za nenapredovanje zaposlenega
  10. Angažma otrok zaposlenih pri občasnih delih v podjetju
  11. Oglaševanje enakih možnosti
  12. Sponzoriranje udejstvovanja zaposlenih in njihovih otrok v različnih aktivnostih
  13. Štipendije za otroke zaposlenih
  14. Ukrepi namenjeni obdarovanju otrok zaposlenih ob različnih priložnostih
  15. Organizirana varstva šoloobveznih otrok

Izbrani ukrepi podjetja v drugem triletju:

  1. Tim za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja
  2. Ukrepi za varovanje zdravja
  3. Komuniciranje z zunanjimi javnostmi
  4. Posredovanje informacij odsotnim sodelavcem
  5. Dan odprtih vrat
  6. Korporativno prostovoljstvo