IMAS d.o.o.

Družba IMAS d.o.o. Sežana je bila registrirana leta 1990. Zrasla je iz obrtniške dejavnosti Bratož – Uršič, ki se je že takrat ukvarjala s projektiranjem, avtomatizacijo in orodjarstvom. Unikatne izdelke proizvajajo izključno po naročilu, za znanega kupca. Ker gre za specifično proizvodnjo, sta najbolj pomembni znanje in vloženo delo. Podjetje je osnovni certifikat Družini prijazno podjetje prejelo 17. novembra 2008.
Podjetje zaposluje 52 sodelavcev in je uspešno implementiralo 24 ukrepov.
Podjetje je 25.4.2012 pridobilo polni certifikat Družini prijazno podjetje.

Kot je zapisano v revizorskem poročilu, je podjetje IMAS v triletnem obdobju implementiralo veliko število ukrepov, odnos vodstva in zaposlenih do ukrepov pa je zelo pozitiven, kar je razvidno iz vsakoletne ankete.

Izbrani ukrepi podjetja v prvem triletju:

  1. Fiksni osrednji delovni čas z izbiro prihoda in odhoda
  2. Časovni konto
  3. Skrajšani delovni čas zaradi družinskih obveznosti
  4. Otroški časovni bonus
  5. Koriščenje letnega dopusta
  6. Izredni dopust
  7. Dodatni dopust
  8. Nadomeščanje
  9. Teamsko delo
  10. Pravila sodelovanja v teamu
  11. Službene poti
  12. Informiranje o večjih prihajajočih spremembah
  13. Možnost dela doma
  14. Finančna in tehnična podpora delovnih mest doma
  15. Informacijske platforme
  16. Delovna srečanja/zbori zaposlenih
  17. Zabava / izlet za zaposlene
  18. Raziskave mnenja
  19. Posredovanje informacij odsotnim sodelavcem
  20. Informacije posebnega značaja
  21. Pooblaščenec/-ci za vprašanja usklajevanja poklica in družine
  22. Angažiranje v javnosti
  23. Filozofija / Načela
  24. Vodstvo in socialne veščine
  25. Ocenjevanje vodilnih s strani podrejenih
  26. Načrtovanje in izvedba programov nadaljnjega izobraževanja
  27. Individualni načrti kariernega razvoja
  28. Vzpodbujanje žensk
  29. Družinske obveznosti niso razlog za zavrnitev ali ne-napredovanje zaposlenega
  30. Upoštevanje angažmaja zaposlenega zunaj organizacije/podjetja
  31. Oglaševanje enakih možnosti
  32. Posojila in finančna pomoč
  33. Štipendije za otroke zaposlenih
  34. Opravljanje dela v času šolskih počitnic
  35. Dedek Mraz
  36. Uporaba inventarja podjetja za zasebne potrebe

Izbrani ukrepi podjetja v drugem triletju:

  1. Ukrepi za varovanje zdravja
  2. Komuniciranje z zaposlenimi
  3. Komuniciranje z zunanjo javnostjo
  4. Mnenjske raziskave med zaposlenimi
  5. Izobraževanje za vodilne za področje usklajevanja dela in družine
  6. Ocenjevanje vodij s strani podrejenih
  7. Obdaritev novorojenca