Družba IMAS d.o.o. Sežana je bila registrirana leta 1990. Zrasla je iz obrtniške dejavnosti Bratož – Uršič, ki se je že takrat ukvarjala s projektiranjem, avtomatizacijo in orodjarstvom. Unikatne izdelke proizvajajo izključno po naročilu, za znanega kupca. Ker gre za specifično proizvodnjo, sta najbolj pomembni znanje in vloženo delo. Podjetje je osnovni certifikat Družini prijazno podjetje prejelo 17. novembra 2008.
Podjetje zaposluje 52 sodelavcev in je uspešno implementiralo 24 ukrepov.
Podjetje je 25.4.2012 pridobilo polni certifikat Družini prijazno podjetje.
Kot je zapisano v revizorskem poročilu, je podjetje IMAS v triletnem obdobju implementiralo veliko število ukrepov, odnos vodstva in zaposlenih do ukrepov pa je zelo pozitiven, kar je razvidno iz vsakoletne ankete.
Izbrani ukrepi podjetja v prvem triletju:
- Fiksni osrednji delovni čas z izbiro prihoda in odhoda
- Časovni konto
- Skrajšani delovni čas zaradi družinskih obveznosti
- Otroški časovni bonus
- Koriščenje letnega dopusta
- Izredni dopust
- Dodatni dopust
- Nadomeščanje
- Teamsko delo
- Pravila sodelovanja v teamu
- Službene poti
- Informiranje o večjih prihajajočih spremembah
- Možnost dela doma
- Finančna in tehnična podpora delovnih mest doma
- Informacijske platforme
- Delovna srečanja/zbori zaposlenih
- Zabava / izlet za zaposlene
- Raziskave mnenja
- Posredovanje informacij odsotnim sodelavcem
- Informacije posebnega značaja
- Pooblaščenec/-ci za vprašanja usklajevanja poklica in družine
- Angažiranje v javnosti
- Filozofija / Načela
- Vodstvo in socialne veščine
- Ocenjevanje vodilnih s strani podrejenih
- Načrtovanje in izvedba programov nadaljnjega izobraževanja
- Individualni načrti kariernega razvoja
- Vzpodbujanje žensk
- Družinske obveznosti niso razlog za zavrnitev ali ne-napredovanje zaposlenega
- Upoštevanje angažmaja zaposlenega zunaj organizacije/podjetja
- Oglaševanje enakih možnosti
- Posojila in finančna pomoč
- Štipendije za otroke zaposlenih
- Opravljanje dela v času šolskih počitnic
- Dedek Mraz
- Uporaba inventarja podjetja za zasebne potrebe
Izbrani ukrepi podjetja v drugem triletju:
- Ukrepi za varovanje zdravja
- Komuniciranje z zaposlenimi
- Komuniciranje z zunanjo javnostjo
- Mnenjske raziskave med zaposlenimi
- Izobraževanje za vodilne za področje usklajevanja dela in družine
- Ocenjevanje vodij s strani podrejenih
- Obdaritev novorojenca