Kot vodilni ponudnik izdelkov in rešitev na področju izboljšanja produktivnosti upravljanja z dokumenti, pisarniških aparatov za izpisovanje in na področju produkcijskega (digitalnega) tiska, si KONICA MINOLTA d.o.o. prizadeva ponuditi izdelke, storitve in rešitve, ki so bistvenega pomena za konkurenčno prednost in večji doprinos vsake njihove stranke.
Njihova korporativna kultura daje zaposlenim v Konici Minolti prostor, da so motivirani, uspešni in ustvarjalni. Zavedajo se, da so glavni vir uspeha zavzeti in kompetentni sodelavci, ki radi prevzamejo odgovornost, razumejo novosti kot izziv in so pripravljeni prevzeti pobudo. Z drugimi besedami, pri Konici Minolti vedo, da so njihovi sodelavci najbolj dragocen kapital, največje bogastvo!
Podjetje zaposluje 52 sodelavk in sodelavcev in je uspešno implementiralo 11 ukrepov. Kot je zapisano v revizorskem poročilu, je podjetje izkazalo primeren nivo izvajanja zastavljenih ukrepov in skrb za področje usklajevanja zasebnega in poklicnega življenja zaposlenih, sploh ob veliki zavzetosti zastopnice za certifikat.
Implementirani ukrepi podjetja:
- Tim za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja
- Komuniciranje z zaposlenimi
- Komuniciranje z zunanjo javnostjo
- Raziskave med zaposlenimi o usklajevanju dela in družine
- Izobraževanje vodij na področju usklajevanja dela in družine
- Vključitev tematike usklajevanja poklicnega in družinskega življenja v letne razgovore
- Korporativno prostovoljstvo
- Obdaritev novorojenca
- Ponudba za prosti čas
- Otroci v podjetju
- Novoletno obdarovanje otrok