MOL & INA d.o.o.

MOL & INA d.o.o.

Družba MOL & INA d. o. o. je članica Skupine MOL – mednarodne, integrirane, naftne, plinske, petrokemične in maloprodajne družbe s sedežem v Budimpešti na Madžarskem, ki je s svojimi poslovnimi dejavnostmi in dinamično mednarodno ekipo več kot 25.000 zaposlenih aktivna v več kot 30 državah in beleži več kot 100 let izkušenj v industriji. MOL & INA d.o.o. je del druge največje naftne družbe v Sloveniji, ki vključuje mrežo več kot 130 bencinskih servisov MOL in INA, kjer lahko stranke opravijo hitre nakupe, poskrbijo za svoje vozilo ter se osvežijo in okrepčajo. Njihova vizija je biti prva izbira kupcev, zato nenehno nadgrajujejo in razvijajo ponudbo, s katero oblikujejo podobo bencinskih servisov prihodnosti.

V podjetju velik poudarek namenjajo uresničevanju lastne vizije družbene odgovornosti, pri čemer je ključni element tudi zadovoljstvo zaposlenih. V želji po zagotavljanju najboljšega za svoje zaposlene se je podjetje MOL & INA d. o. o. odločilo vključiti v projekt pridobivanja certifikata Družini prijazno podjetje. Zaposleni so med drugim že aktivni del družbeno odgovornega delovanja družbe, ki v vsakodnevnem poslovanju vrača okolju, iz katerega prihaja. V projekte družbene odgovornosti se namreč redno vključujejo in s tem izkazujejo kolikšen pomen ima zanje vizija njihovega podjetja.

Z razvojem aktivnega sodelovanja v družbeno odgovornih akcijah in implementacijo ukrepov za pridobitev certifikata Družini prijazno podjetje želi MOL & INA d. o. o. svojim zaposlenim omogočiti uspešno usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja. Slednje je zanje še kako pomembno, kar dokazujejo z velikim številom otrok, ki jih imajo zaposleni. Zavetje, varnost in podpora so družinske vrednote, ki jih spoštujejo in poudarjajo tudi pri MOL & INA d. o. o., zato so za pridobivanje certifikata Družini prijazno podjetje naredili akcijski načrt, s katerim bodo uvedli pomembne korake za podporo družinskemu življenju svojih zaposlenih.

Podjetje je ob vključitvi v postopek zaposlovalo 74 oseb s skupno 63 otroki, kar dokazuje potrebo in pomembnost skrbi za ohranjanje zdravih družinskih vezi.

Implementirani ukrepi podjetja v prvem triletju:

  1. Komuniciranje z zaposlenimi
  2. Komuniciranje z zunanjo javnostjo
  3. Raziskave med zaposlenimi o usklajevanju dela in družine
  4. Izobraževanje vodij na področju usklajevanja dela in družine
  5. Tim za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja
  6. Fiksni osrednji delovni čas z izbiro prihoda in odhoda
  7. Časovni konto
  8. Otroški časovni bonus
  9. Dodatni dnevi odsotnosti z nadomestilom plače zaradi izrednih družinskih razlogov
  10. Delovna srečanja/zbori zaposlenih
  11. Sodelovanje svojcev zaposlenih pri občasnih delih v organizaciji/podjetju
  12. Interni razpisi: nova delovna mesta ali izpraznjena delovna mesta se ponudijo tudi zaposlenim
  13. Obdaritev otrok zaposlenih
  14. Počitniške ponudbe za šoloobvezne otroke

Izbrani ukrepi za novo triletje:

  1. Otroški časovni bonus
  2. Izmenično delo od doma
  3. Možnost izrednega dela doma
  4. Pozornost zaposlenim ob nudenju tutorstva