Podjetje Nil d.o.o. s povezovanjem tehnologij v zmogljive informacijske rešitve omogoča učinkovitejše in varnejše poslovanje, poenostavlja procese, optimizira stroške in pomaga strankam postati še uspešnejša organizacija. NIL je v več kot dveh desetletjih obstoja postal priznan in spoštovan poslovni partner, kar potrjujejo predvsem številne uspešne implementacije komunikacijsko-informacijskih rešitev v najzahtevnejših poslovnih in organizacijskih okoljih.
Ob vključitvi v postopek je podjetje zaposlovalo 153 sodelavcev in sodelavk in so do decembra 2022 vpeljali 14 ukrepov za lažje usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja zaposlenih.
Izbrani ukrepi podjetja:
- Fleksibilni delovni čas
- Otroški časovni bonus
- Tim za usklajevanje poklicnega in družinskega življenja
- Organizacija timskega dela
- Spodbujanje inovativnosti zaposlenih
- Komuniciranje z zaposlenimi
- Komuniciranje z zunanjo javnostjo
- Raziskave med zaposlenimi o usklajevanju dela in družine
- Izobraževanje vodij na področju usklajevanja dela in družine
- Obdaritev otrok zaposlenih
- Druženje med zaposlenimi
- Skrb za zdravje zaposlenih – nadgradnja preventivnih zdravniških pregledov skladno z oceno tveganja
- Mediacija
- Varna točka – varni na spletu (Unicef)