Pred več kot dvajsetimi leti je Vizija računovodstvo, d.d. začela kot majhen računovodski servis, danes pa z enajstimi poslovnimi enotami pokrivajo večji delež države. S tem so zagotovili boljšo dostopnost storitev in prilagodili sodelovanje z vsemi strankami. Računovodsko dejavnost pa uspešno širijo tudi izven meja Slovenije.
Podjetje zaposluje 81 sodelavcev in je uspešno implementiralo 6 ukrepov. Polni certifikat je podjetje pridobilo 14.11.2012.
Kot je zapisano v revizorskem poročilu, so bili odnosi in podpora reševanju družinskih situacij in povezovanja poklica in privatnega življenja že pred implementacijo na zelo visokem nivoju v smislu »prijaznega zaposlovanja«, revizija pa je potrdila visok nivo uspešnosti implementacije izbranih ukrepov.
Izbrani ukrepi podjetja v prvem triletju:
- Koriščenje letnega dopusta
- Informacije o večjih prihajajočih spremembah
- Informacijske platforme
- Raziskave med zaposlenimi
- Odnosi z javnostmi
- Oglaševanje enakih možnosti
- Komuniciranje z zaposlenimi
- Mnenjske raziskave
- Odnosi z javnostmi, angažiranje v javnosti
- Osrednji delovni čas z izbiro prihoda in odhoda
- Organizacija dežurstva
- Otroški časovni bonus
- Dodatni izredni dopust
- Službene poti
- Ukrepi za varovanje zdravja
- Pooblaščenec/ka za vprašanja usklajevanja poklica in družine ter enakih možnosti
- Filozofija in koncept vodenja
- Izobraževanje in ocenjevanje vodij
- Načrtovanje in izvedba programov nadaljnjega izobraževanja
- Novoletno obdarovanje otrok
Izbrani ukrepi podjetja v drugem triletju:
- Otroški časovni bonus‐vstop v šolo in uvajanje v vrtec
- Nadomeščanje
- Službene poti
- Upoštevanje socialnih kompetenc pri izbiri in napredovanju vodstvenega kadra
- Izobraževanje vodij na področju usklajevanja dela in družine
- Načrtovanje in izvedba programov nadaljnjega izobraževanja je v glavnem med delovnim časom